Το κράτος για την μεταπολιτευτική σαπίλα, είναι ο κουμπαράς που γεμίζει τις τσέπες όσων θελήσουν να γίνουν επαγγελματίες πολιτικοί. Για τους υγειώς σκεπτόμενους ανθρώπους το κράτος, είναι η πολιτική – νομική ενσάρκωση του έθνους.
Ως κουμπαράς των ανεπάγγελτων ανθρώπων αλλά επαγγελματιών πολιτικών, το κράτος πρέπει να φυλάσσεται πλήρως από όλους όσους το απειλούν. Ως μια νομική ενσάρκωση όμως του έθνους, το κράτος είναι κάτι πολύ σπουδαίο και το οποίο πρέπει να παρέχει ασφάλεια σε όλους όσους το αποτελούν.
Για την κυβερνώσα αριστερά και την σχέση της με την δημόσια τάξη και ασφάλεια δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Η τελευταία τετραετία, αποτελεί το απολύτως ξεκάθαρο δείγμα πολιτικού προσωπικού, που αντί να υπηρετεί το κράτος, το χρησιμοποιεί αδιαφορώντας για το σύνολο. Μπορεί οι απόγονοι των κουκουέδων να μας μιλάνε για ασφάλεια, άρα και για ελευθερία, αλλά και σε αυτόν τον τομέα κατάφεραν ό,τι και οι πρόγονοί τους μετά την αποχώρηση των Γερμανών: να επιφέρουν το χάος.
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε το τι γίνεται στην Αθήνα κάθε Σαββατόβραδο ή τι έγινε στην Κόρινθο ή για το πως ο Σταθμός Λαρίσης έγινε σημείο διαμαρτυρίας μερικών δεκάδων “παρατύπων” μεταναστών…
Ζούμε στη χώρα που πραγματικά ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Αρκεί αυτό που θέλει να είναι χαοτικό και να απέχει μίλια από ένα τυπικώς, έστω, πολιτισμένο κράτος.
Είναι εύκολο να βάλει κάποιος φωτιές σε κάδους ή να επιτεθεί σε αστυνομικούς.
Αυτό που είναι δύσκολο είναι κάποιος να μη βάλει σιδεριές στα παράθυρα του σπιτιού του ή να μπορεί να περπατήσει όπου θέλει, όταν θέλει, για όσο θέλει.
Αυτή την ελευθερία μας την έχουν στερήσει, λόγω της πασιφανούς ανικανότητάς τους να διοικήσουν. Η επίφαση της κακώς εννοουμένης ελευθερίας δεν μπορεί πλέον να καλύψει την ανεπάρκειά τους.
Οι μεταπολιτευόμενοι, δέχονται ότι ευθύνονται και εκείνοι για την σημερινή κατάσταση, αλλά δικαιολογούνται λέγοντας ότι δεν έλαβαν τα δραστικά μέτρα που έπρεπε γιατί θα τους αποκαλούσαν φασίστες (τι άλλο;). Έφτασε όμως η στιγμή που οι πολίτες ζητάνε τα αυτονόητα, ζητάνε αυτά που εθνικιστές απαιτούμε από το κράτος εδώ και πολλά χρόνια.
Ποιος δεν έχει ακούσει έστω έναν συμπολίτη μας να ζητά δραστικά, αν όχι σκληρά, μέτρα ώστε να αντιμετωπιστεί η εγκληματικότητα;
Έχουμε ξεφύγει πλέον από τη γνωστή ατάκα “Μια χούντα μας σώζει”.
Η κατάσταση έχοντας ξεφύγει τόσο, έκανε πολλούς να μην μιλάνε αόριστα για μια “χούντα” αλλά για κάποιον Μανιαδάκη ή Λάδα…
Είναι νομοτελειακό: Εκφράζουμε το αυτονόητο και αυτό που χρειάζονται οι συμπολίτες μας. Το εκφράζουμε και θα το εφαρμόσουμε.
Οι άλλοι τελειώνουν…
Μιχάλης Τάντης
More Stories
Sergion Ramelli, μια ιστορία που δημιουργεί ακόμη φόβο
Ανήμερα του ετήσιου εορτασμού του Σέρτζιο Ραμέλι, μας έρχεται στο νου σαν ένα χτύπημα εκείνη η νύχτα της 29ης Απριλίου...
Αρχαιοφουτουρισμός 20 χρόνια μετά: αυτό που μας βοήθησε να καταλάβουμε o Guillaume Faye
«Η ιστορία μας διδάσκει ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν τους πολιτισμούς τους με βάση κάποιο σχεδιασμό ούτε με δική τους...
Etsi mortuus urit… Αν και νεκρός, καίει ακόμη
«Θα έχεις κερδίσει. Το να σκοτωθείς από την τελευταία προσπάθεια δεν θα έχει πλέον σημασία αν οι άλλοι είναι εκεί,...
«Έκανα σκασιαρχείο απ’ τη ζωή»*, λίγα λόγια για τον Αλέξη Τραϊανό
του Άγγελου Δημητρίου«Ψάχνω τρόπο να πεθάνω γιατί θα μπούμε στην ΕΟΚ. Εγώ δεν θα μπω πουθενά», έγραφε το 1979 ο...
Pierre Drieu La Rochelle… in memoriam
«Αναζητώ συνεχώς τη μοναξιά για να παραδοθώ στον φόβο. Ο φόβος ήταν πάντα μαζί μου. Ως παιδί έριξα τον εαυτό...
Αι «ειδοί του Μαρτίου» και η δολοφονία του Ιούλιου Καίσαρα
Η Λέξη Ειδοί προέρχεται από την λατινική λέξη Idus που σημαίνει ήμισυ και αναφέρεται στην ημέρα που διαιρεί τον μήνα...
Recent Comments