
Η ταινία Cuties, γαλλικής παραγωγής που αγοράστηκε και προβάλλεται από το Netflix, ακολουθεί ένα ενδεκάχρονο κορίτσι από τη Σενεγάλη που ζει στο Παρίσι που επαναστατεί ενάντια στις παραδόσεις της συντηρητικής οικογένειάς της όταν γοητεύεται με το τρόπο χορού γυναικών σε μαγαζιά στιπτίζ ή σε προκλητικά μουσικά βίντεο.
Ο εισαγγελέας στο Τέξας κατηγόρησε την εταιρεία ότι «προώθησε, διένειμε και εξέθεσε υλικό το οποίο απεικονίζει την άσεμνη έκθεση των γεννητικών οργάνων ή της ηβικής περιοχής ενός ντυμένου ή μερικώς ντυμένου παιδιού που ήταν κάτω των 18 ετών». Και ότι «το υλικό δεν είχε καμία σοβαρή λογοτεχνική, καλλιτεχνική, πολιτική ή επιστημονική αξία».
Η ταινία προκάλεσε αντιδράσεις διότι όπως πολλοί ανέφεραν η ταινία και το διαφημιστικό υλικό της σεξουαλικοποίησαν τα νεαρά κορίτσια, εξισώνοντάς την ταινία με παιδική εκμετάλλευση ή παιδική πορνογραφία. Από τη πλευρά του το ίδιο το Netflix παραδέχτηκε ότι είχε χρησιμοποιήσει «ακατάλληλα μέσα» για να το προωθήσει στην αγορά. Στη συνέχεια, το Netflix έγινε αντικείμενο μιας εκστρατείας για τους συνδρομητές να ακυρώσουν τη συνδρομή τους. Ως αποτέλεσμα δύο εκατομμύρια συνδρομητές την ακύρωσαν.
Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο φεστιβάλ κινηματογράφου Sundance τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, όπου μάλιστα κέρδισε και βραβείο σκηνοθεσίας.
Εκπρόσωπος του Netflix Ζήτησε συγγνώμη για τις αρχικές διαφημίσεις της ταινίας σε μια δήλωση που δημοσιεύτηκε στο Twitter στις 20 Αυγούστου. Η εταιρεία υπερασπίστηκε ωστόσο την ίδια την ταινία, λέγοντας ότι: «Το Cuties είναι ένα κοινωνικό σχόλιο κατά της σεξουαλικοποίησης των μικρών παιδιών. Είναι μια βραβευμένη ταινία και μια δυνατή ιστορία για την πίεση που αντιμετωπίζουν τα νεαρά κορίτσια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από την κοινωνία γενικότερα μεγαλώνοντας και θα ενθαρρύναμε όποιον νοιάζεται για αυτά τα σημαντικά ζητήματα να παρακολουθήσει την ταινία».
Παιδική «soft» πορνογραφία ως μορφή τέχνης λοιπόν στον αριστεροκρατούμενο τομέα του πολιτισμού με ακόμα χειρότερα να έρχονται.
More Stories
Sergion Ramelli, μια ιστορία που δημιουργεί ακόμη φόβο
Ανήμερα του ετήσιου εορτασμού του Σέρτζιο Ραμέλι, μας έρχεται στο νου σαν ένα χτύπημα εκείνη η νύχτα της 29ης Απριλίου...
Αρχαιοφουτουρισμός 20 χρόνια μετά: αυτό που μας βοήθησε να καταλάβουμε o Guillaume Faye
«Η ιστορία μας διδάσκει ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν τους πολιτισμούς τους με βάση κάποιο σχεδιασμό ούτε με δική τους...
Etsi mortuus urit… Αν και νεκρός, καίει ακόμη
«Θα έχεις κερδίσει. Το να σκοτωθείς από την τελευταία προσπάθεια δεν θα έχει πλέον σημασία αν οι άλλοι είναι εκεί,...
«Έκανα σκασιαρχείο απ’ τη ζωή»*, λίγα λόγια για τον Αλέξη Τραϊανό
του Άγγελου Δημητρίου«Ψάχνω τρόπο να πεθάνω γιατί θα μπούμε στην ΕΟΚ. Εγώ δεν θα μπω πουθενά», έγραφε το 1979 ο...
Αι «ειδοί του Μαρτίου» και η δολοφονία του Ιούλιου Καίσαρα
Η Λέξη Ειδοί προέρχεται από την λατινική λέξη Idus που σημαίνει ήμισυ και αναφέρεται στην ημέρα που διαιρεί τον μήνα...
Ξαναδιαβάζοντας τον Καζαντζάκη: «ο Ανήφορος»
Είχα να διαβάσω Καζαντζάκη από την εφηβεία μου: ήταν ο πιο επιδραστικός συγγραφέας για μένα εκείνη την περίοδο. Κι όχι...
Recent Comments