Τη βραδυά που το NBA μετέδιδε το πιο σημαντικό παιχνίδι της χρονιάς, θα πίστευε κανείς ότι θα σάρωνε τα ποσοστά τηλεθέασης. Συνέβη όμως το ακριβώς αντίθετο.

Οι αριθμοί τηλεθέασης για το έκτο και τελευταίο παιχνίδι των τελικών του NBA έδειξαν ότι προσέλκυσε μόλις έξι εκατομμύρια θεατές σε μία χώρα 300 και πάνω εκατομμυρίων. Το αντίστοιχο παιχνίδι του 2019, προσέλκυσε πάνω από 18 εκατομμύρια. Τα στοιχεία αυτά αντιπροσωπεύουν πτώση 66%. Οι απώλειες θεατών είναι συνεπείς με τους καταστροφικούς αριθμούς τηλεθέασης από το πρώτο μισό της σειράς των playoff όταν τα παιχνίδια ένα έως τρία προσέλκυσαν διαδοχικά, ιστορικά χαμηλούς αριθμούς.

Όταν το NBA ξεκίνησε εκ νέου τη σεζόν του μετά από μια διακοπή πέντε μηνών λόγω του κορωνοϊού, καθέστησε τα μηνύματα και τις διαφημίσεις υπέρ του μαρξιστικού κινήματος black lives matter ως κεντρικό κομμάτι των τηλεοπτικών μεταδόσεών του. Αυτό το μήνυμα αντιμετωπίστηκε με ιστορικές πτώσεις στις τηλεθεάσεις, λόγω της δυσαρέσκειας των οπαδών με την φανερά πολιτική φύση των μηνυμάτων.

Πρόσφατα, ο επίτροπος (γενικός διευθυντής) του NBA, Adam Silver είπε ότι την επόμενη σεζόν το NBA κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει στα παρκέ τις διαφημίσεις υπέρ του black lives matter όπως εμφανίζονταν παντού φέτος. Ο επίτροπος είπε επίσης ότι καταλαβαίνει ότι οι οπαδοί θέλουν απλώς να δουν ένα παιχνίδι μπάσκετ και όχι υποβάλλονται σε μηνύματα κοινωνικής δικαιοσύνης.

Συμπέρασμα; Ας σταματήσουμε να παρακολουθούμε, χειροκροτούμε, ψηφίζουμε και εν τέλει πληρώνουμε τα κάθε λογής σκουπίδια της τηλεόρασης, του πολιτισμού και της πολιτικής και τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Όλοι από εμάς ζουν και από εμάς εξαρτώνται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *